Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

«Η ΝΟΡΙΣ ήταν εταιρεία του Ακη Τσοχατζόπουλου», λέει ο ιδιοκτήτης του ΙΑΝΟΥ

Ο ιδιοκτήτης του ΙΑΝΟΣ Νίκος Καρατζάς απολογούμενος για την υπόθεση με τις χρυσές μίζες είπε ότι «σήμερα πια δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η ΝΟΡΙΣ ήταν εταιρεία του Ακη Τσοχατζόπουλου.
Ενας ακόμα κατηγορούμενος, στο παρά πέντε της λήξης των απολογιών στη δίκη για τις χρυσές μίζες, κατονόμασε τον Ακη Τσοχατζόπουλο ως τον πραγματικό ιδιοκτήτη της εταιρείας ΝΟΡΙΣ που αγόρασε μετοχές του εκδοτικού οίκου ΙΑΝΟΣ. 

Ο ιδιοκτήτης του οίκου, Νίκος Καρατζάς, απολογούμενος για την υπόθεση με τις χρυσές μίζες είπε την Πέμπτη ότι «σήμερα πια δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η ΝΟΡΙΣ ήταν εταιρεία του Ακη Τσοχατζόπουλου. Στα χαρτιά τυπικά ανήκε στον Νίκο Ζήγρα, αλλά δεν τον είχα δει ποτέ. Δεν υπήρξε ποτέ άλλος συνομιλητής μου, ούτε Ελβετοί επενδυτές,ούτε άλλοι».

Ο Νίκος Καρατζάς είπε μάλιστα: «Οταν ζητώ με επιμονή συνάντηση με τους επενδυτές υπήρχε αντίδραση από τον Ακη Τσοχατζόπουλο γιατί το θεωρούσε προσβλητικό αυτό και η συμπεριφορά του ήταν επιθετική».

Ο Νίκος Καρατζάς ομολόγησε: «Εκανα εγκληματικά λάθη σε βάρος τους εαυτού μου, αλλά όχι ποινικά αδικήματα. Δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό μου ότι συμμετείχα σε ύποπτη συναλλαγή, ότι "έπλενα", "άπλωνα" η "σιδέρωνα" βρώμικο χρήμα», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...