Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010

Ενημέρωση πελατών για καταγραφή συνομιλιών στα ραδιοταξί

TaxiImage via Wikipedia
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα με την υπ' αριθμ. 65/2010 απόφασή της συνέστησε στους Συνεταιρισμούς Ιδιοκτητών Ραδιοταξί τα τηλεφωνικά κέντρα τους να ενημερώνουν τους πελάτες τους ότι καταγράφουν τις συνομιλίες και παράλληλα να εξασφαλίζουν τεχνικά ότι οι πελάτες ακούν ολόκληρο το μήνυμα προτού ξεκινήσει η συνομιλία με το τηλεφωνικό κέντρο.

Ακόμη, η Αρχή αναφέρει ότι στο ηχογραφημένο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται ότι πάντα οι συνομιλίες καταγράφονται και σκοπός της καταγραφής αυτής είναι η παροχή αποδεικτικών στοιχείων της συγκεκριμένης επικοινωνίας.

Επίσης, αναφέρει η Αρχή, «ότι οι συνεταιρισμοί των ραδιοταξί μπορούν να τηρούν τις κασέτες με τις συνομιλίες το πολύ μέχρι 30 ημέρες, ενώ παράλληλα επέβαλε πρόστιμό 1.000 ευρώ σε συνεταιρισμό ραδιοταξί καθώς αρνήθηκε να χορηγήσει αντίγραφο ηχογραφημένης συνομιλίας.
www.kathimerini.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...