Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Τσοχατζόπουλος: ΠΑΣΟΚ-ΝΔ τα έκαναν πλακάκια για να μου φορτώσουν ευθύνες

Την δική του εκδοχή για την υπόθεση με τις μίζες και το ξέπλυμα μαύρου χρήματος δίνει ο Άκης Τσοχατζόπουλος ο οποίος δηλώνει ξεκάθαρα πως το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ συνεργάστηκαν για να του φορτώσουν ευθύνες.

Ο Άκης Τσοχατζόπουλος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA είπε πως είναι αναγκαίο για την επίλυση της υπόθεσης, να καταθέσουν στον ανακριτή όλα τα μέλη του ΚΥΣΕΑ που κατονομάζει στην αίτησή του.

Ο πρώην υπουργός στην συνέχεια λέει πως το κόμμα του, το ΠΑΣΟΚ, και η Νέα Δημοκρατία τα έκανα πλακάκια προκειμένου να εστιάσουν στην δική του εποχή και να εξαφανιστούν οι ευθύνες όλων των υπολοίπων.

Αναφορικά με τις off shore εταιρείες ο ίδιος είπε πως δεν έχει καμμία σχέση μαζί τους ενώ τόνισε ότι: «Όλες αυτές οι εταιρείες που επιχειρήθηκε να μου φορτωθούν πιεστικότατα από την αρχή, δεν έχουν καμία σχέση με εμένα».

Αναφερόμενος στον στενό του συνεργάτη Γιάννη Σμπώκο, ο Άκης Τσοχτζόπουλος είπε πως αυτήν την στιγμή οι σχέσεις τους είναι «νορμάλ» συμπληρώνοντας πως: «Τον τελευταίο καιρό δεν είχαμε καμία ιδιαίτερη σχέση και επικοινωνία». Μεταξύ άλλων αμφισβητεί και την ύπαρξη κειμένου το οποίο τον εμφανίζει να καλεί τον Σμπώκο να του επιστρέψει το ένα εκατομμύριο.

Για ακόμα μία φορά διαμαρτύρεται για τη σύλληψη της συζύγου του, Βίκυς Σταμάτη, «Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κρατείται άλλο στην φυλακή» λέει, ενώ συμπληρώνει ότι: «Εδώ έφτασε ανακριτής να απειλήσει τη γυναίκα μου και να της πει: "κυρία μου εδώ πέρα εσείς είστε κατηγορούμενη και εγώ είμαι αυτός που θα σας πάρω το σπίτι σας γιατί έτσι πρέπει να γίνει"».

Τέλος, ο Άκης Τσοχατζόπουλος, ερωτηθείς για τις συνθήκες της κράτησής του, ομολογεί ότι δεν είχε επισκεφθεί ποτέ στη ζωή του τις φυλακές. «Μια και φρόντισαν οι άσπονδοι φίλοι να μου εξασφαλίσουν αυτή τη διαμονή είμαι διατεθειμένος την εμπειρία να την αξιοποιήσω, να μάθω τι γίνεται παντού και να μιλώ», λέει και καταλήγει λέγοντας ότι: «Να κάνω σαφές ότι οι άνθρωποι εδώ μέσα υποφέρουν».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...